فورشیرد چرا انقدر مسخره بازی در میاره
تاريخ : دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:, | 11:25 | نويسنده : ranius

بابا این فورشیرد خیلی مسخرست.یکی نیست بگه آخه به تو چه که یکی یه کتاب دیگه رو دزدی گذاشته واسه استفاده عمومی.

همینجوری داره هرچی لینک پیدا کردم و گذاشتم و حذف می کنه.بعد شما هم میاین به من میگید لینک ها خرابه.تعداد رمان ها هم که بالا...

تو پرشین گیگ میذارم،یه عده نمی تونند.تو فورشیرد میذارم،بعد دو هفته لینک ها حذف میشه.مدیا فایر هم که کلا بگیر نگیر داره...

نمی دونم می دونید یانه ولی من اینترنتمون محدوده اونم یه گیگ(که به خاطر دست گل های خودمه که به آب ها سپردم)و این یعنی این که کتاب هایی که میذارم بیشتر فقط لینک رو اونم طبق روش های خاصی از بعضی از منابع گاوتر با یک حرکات تکنیکی می فرستم تو جاهای  غیر گاوتر(حالا زرافه تر هم خیلی فرق نمی کنه)

یه آپلودر خوب که باهاش مشکل ندارید رو بگید،اگه بتونم برم کافی نت چند تا از لینک ها رو درست کنم.

در ضمن احتمال اضافه شدن یه نویسنده زیاده.باهاش صحبت می کنم ببینم کتاب هارو داره درست کنه یا نه؟

پس فعلا یه ذره صبر کنید.حد اقل تا آخر امتحانات



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک